مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 14:272022-08-17دانش

نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران رفاهی دانشگاه ها و وزارت علوم برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران رفاهی وزارت علوم و دانشگاه ها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر بهنام صبوحی مدیر اداری و پشتیبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: - نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران رفاهی وزارت علوم و دانشگاه ها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران رفاهی وزارت علوم و دانشگاه ها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر بهنام صبوحی مدیر اداری و پشتیبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: ظرفیت های رفاهی خوبی در دانشگاه ها وجود دارد که می توان از این ظرفیت ها به صورت اشتراکی استفاده کرد.

محمد افکانه مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم نیز در این نشست افزود: سه ماه پیش جلسه ای با 8 دانشگاه داشتیم و در آن نشست موضوع رفاه خانواده آموزش عالی مطرح و بررسی شد.

وی تاکیدکرد: برنامه ریزی در حوزه رفاهی برای تمامی خانواده آموزش عالی شعار ما است و در این راستا فعالیت خواهیم کرد.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم خاطرنشان کرد: سال های سال است که به دلایل ساختاری، در حوزه رفاهی بصورت جزیره ای عمل کردیم که این رویه باید اصلاح شود و برنامه ریزی ها برای خانواده وزارت علوم مورد توجه قرارگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران رفاهی دانشگاه ها و وزارت علوم برگزار شد

نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران رفاهی دانشگاه ها و وزارت علوم برگزار شد