مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 13:022022-08-17دانش

حفاظت از داده های دیجیتال را محصول ایران ساخت ممکن کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا محمدی عضو هیات مدیره شرکت هوشمند افزار پاز اندیش با اشاره به این که دیدبان کنترل از راه دور اتاق سرور را نیز ممکن کرده است، - اتاق سرور به عنوان بخش مهمی از هر مجموعه نیاز به رصد شبانه روزی دارد که به وسیله نرم افزار دیدبان این امر ممکن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا محمدی عضو هیات مدیره شرکت هوشمند افزار پاز اندیش با اشاره به این که دیدبان کنترل از راه دور اتاق سرور را نیز ممکن کرده است، گفت: دیدبان یک نرم افزار است که قابلیت ماژول شدن را دارد و هر سنسوری که به آن متصل شود، به آن ظرفیت های بیشتری برای کنترل می دهد.

اعلام هشدار از طریق دیدبانبر همین اساس دیدبان این توانایی را دارد تا دما، رطوبت و سایر متغیر های اتاق سرور را از طریق پیامک به مسئول اتاق سرور اطلاع دهد و زمانی که تغییرات به مرحله خطر رسید، پیام هشدار نیز ارسال کند.

دیدبان این امکان را ایجاد می کند که از راه دور و یا به صورت اتوماتیک بتوان سیستم های تهویه، اطفای حریق، کولر ها و سیستم های گرمایشی را نیز کنترل کرد تا آسیبی به ذخایر اتاق سرور وارد نشود.

مشخصا دیدبان کمک می کند تا خرابی سیستم در هر مجموعه ای به حداقل برسد و امروز نیز در چندین درمانگاه در شهرستان اصفهان نیز با موفقیت راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از داده های دیجیتال را محصول ایران ساخت ممکن کرد

حفاظت از داده های دیجیتال را محصول ایران ساخت ممکن کرد