مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-17پزشكي

واکسیناسیون ناقص 90 درصد از بستری شدگان موج هفتم کرونا


از مجموع بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان ها در موج هفتم بحران کرونا در مشهد حدود 90 درصد واکسیناسیون ناقص داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، ایوب توکلیان جانشین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با بهبود وضعیت کرونایی، رنگ شهر مشهد از نارنجی به زرد تغییر کرده، اما این وضعیت شکننده بوده و مردم باید همچنان بر رعایت تمامی نکات بهداشتی، به ویژه استفاده از ماسک توجه داشته باشند و در کنار آن انجام واکسیناسیون به موقع برای مهار از سوی مردم صورت نپذیرفته است، خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان ها در موج هفتم بحران کرونا حدود 90 درصد آنان واکسیناسیون کامل ندارند و بیش از 6 ماه از دریافت آخرین دُزشان گذشته و جهت دریافت دُز یادآور اقدام نکرده بودند.

توکلیان اضافه کرد: هم اکنون 458 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد بیش از 20 درصد آنان در بخش های ICU کرونا تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

وی با ذکر این نکته که واکسیناسیون از اهمیت بسیار بالای در حفظ سلامت جامعه برخوردار بوده و عدم انجام این کار بسیار مهم ممکن است که فرد تزریق نکرده و اطرافیانش را در معرض خطرات جدی قرار دهد، تأکید کرد: از افرادی که 6 ماه از دریافت آخرین دُز واکسنشان گذشته می خواهیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون ناقص 90 درصد از بستری شدگان موج هفتم کرونا

واکسیناسیون ناقص 90 درصد از بستری شدگان موج هفتم کرونا