مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-17ورزشي

سلمان فرضعلی پور رییس هیئت ورزش های دانشگاهی آذربایجان غربی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های دانشگاهی آذربایجان غربی به ریاست بشیریان و با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار شد، - مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های دانشگاهی استان آذربایجان غربی با حضور بشیریان رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و دکتربیرامی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های دانشگاهی آذربایجان غربی به ریاست بشیریان و با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار شد، سلمان فرضعلی پور با 13 رای از 13 رای ماخوذه برای دوره چهار ساله رییس هیات شد.

هادی بشیریان، رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ضمن تشکر از رحیم شریف رییس سابق هیات و با اشاره به عملکرد قابل قبول هیات های استانی خاطرنشان کرد: هیات های استانی یکی از ارکان این فدراسیون هستند و نقش زیادی در موفقیت ها و برنامه های فدراسیون دارند.

بشیریان افزود: با کمک هیات ها و ادارات استانی ورزش و جوانان، برنامه های نظیر برگزاری لیگ های دانشجویی را مد نظر داریم که در این خصوص لیگ بسکتبال 3 نفره راه اندازی شده و بدنبال دریافت مجوز باشگاه های دانشگاه ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلمان فرضعلی پور رییس هیئت ورزش های دانشگاهی آذربایجان غربی شد

سلمان فرضعلی پور رییس هیئت ورزش های دانشگاهی آذربایجان غربی شد