مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 11:272022-08-17سياسي

برگزاری رویداد دختران حاج قاسم با حضور 400 دانش آموز کنش گر قمی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری رویداد دختران حاج قاسم با همکاری آموزش و پرورش خبرداد و گفت: در این رویداد 400 نفر از دانش آموزان کنش گر و فعال اجتماعی در دوره متوسط دوم انتخاب و برنامه های فرهنگی و آموزشی برای آن ها دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده ظهر امروز چهارشنبه 26 مردادماه در نشست مشاورین امور بانوان و خانواده دستگاه های اجرایی که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه متاسفانه در کشور حکمرانی بانوان در امور خودشان را به رسمیت نشناخته ایم، اظهار کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مورد جایگاه مهم بانوان در جامعه سخنان ارزشمندی را مطرح کرده اند.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی ما در حوزه بانوان عدم حکمرانی بانوان در امور خودشان است، عنوان کرد: گاهی ظاهر این حکمرانی به بانوان داده می شود اما همکاری و همراهی لازم با این افراد انجام نمی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه بانوان در مساجد مشکلات بسیاری دارند، مطرح کرد: تنها راهکار رفع مشکلات بانوان در مساجد اصلاح رویه در مدل احداث مساجد است.

وی با بیان اینکه رویکرد سازمان تبلیغات مباحث فرهنگی است، خاطرنشان کرد: الگوسازی بانوان شهیده از دیگر مطالبی است که در آن ضعیف عمل شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد دختران حاج قاسم با حضور 400 دانش آموز کنش گر قمی

برگزاری رویداد دختران حاج قاسم با حضور 400 دانش آموز کنش گر قمی