مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 10:572022-08-17سياسي

ماموریت رییس جمهور برای استفاده از ظرفیت گروه های جهادی در راهپیمایی اربعین


آیت الله رییسی به استانداری ها ماموریت داد تا با حمایت از گروه های مردمی و جهادی در استان ها، از ظرفیت عظیم این گروه ها در برگزاری راهپیمایی اربعین بهره ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله جهادی چه در بُعد رایزنی های دیپلماتیک با کشور عراق و چه در تامین زیرساخت های لازم، در زمینه تسهیل زیارت اربعین برای زائران فعال باشند.

رییس جمهور همچنین به استانداری ها ماموریت داد تا با حمایت از گروه های مردمی و جهادی در استان ها، از ظرفیت عظیم این گروه ها در برگزاری راهپیمایی اربعین بهره ببرند.

پیگیری مصوبات سفرهای استانی، محور بعدیِ سخنان رییس جمهور در جلسه هیات دولت بود.

آیت الله رییسی با اشاره به پایان دور اول سفرهای استانی، پیگیری و اجرای مصوبات این سفرها را گام مکمل در تحقق اهداف سفرها دانست و از معاون اجرایی رییس جمهور، رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر کشور خواست بر روند اجرایی کردن مصوبات سفرهای استانی به دقت نظارت کنند.

رییس جمهور در بخش دیگری از این جلسه پس از استماع گزارشی درباره سرانه مصرف پروتیین در کشور، تنوع سبد مصرف پروتیین کشور را یک ضرورت دانست و با توجه به ظرفیت آبزی پروری در جنوب و شمال کشور از وزیر جهادکشاورزی خواست موانع افزایش سرانه مصرف آبزیان را از سفره مردم برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت رییس جمهور برای استفاده از ظرفیت گروه های جهادی در راهپیمایی اربعین

ماموریت رییس جمهور برای استفاده از ظرفیت گروه های جهادی در راهپیمایی اربعین