مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 10:472022-08-17سياسي

وحدت: رویداد سرمایه گذاری بادگیر، یک حرکت فناورانه در کشور است


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، رویداد سرمایه گذاری جسورانه بادگیر را یک حرکت فناورانه نو و جدید در کشور دانست و گفت که با برگزاری رویدادهای این چنینی مسیر برای رفع مشکلاتی چون اشتغال جوانان تحصیلکرده هموار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر علی وحدت در بازدید از سومین دوره رویداد سرمایه گذاری جسورانه بادگیر که روز سه شنبه 25 مرداد در محل کارخانه نوآوری یزد برگزار شد، با بیان اینکه استان یزد جزو استان های نمونه و پیشرو در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور است، ابراز امیدواری کرد: با برگزاری رویدادهای این چنینی و بهره مندی از ظرفیت های استان، مسیر برای رفع مشکلاتی چون اشتغال جوانان تحصیلکرده، مهاجرت معکوس نخبگان از استان و.

هموار شود.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ضمن تبریک به زیست بوم نوآوری استان یزد برای برگزاری این رویداد در قالب یک رویداد ملی، گفت: خوشبختانه در این دوره، طرح ها و سرمایه گذاران حرفه ای از استان های مختلف کشور حضور داشتند که این مساله بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه در این نوع رویدادها شرکت های نوپا و استارت آپ ها فرصت توسعه کسب و کار خود را از طریق جذب سرمایه گذار پیدا می کنند، گفت: افراد صاحب طرح و ایده که به یک محصول اولیه رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت: رویداد سرمایه گذاری بادگیر، یک حرکت فناورانه در کشور است

وحدت: رویداد سرمایه گذاری بادگیر، یک حرکت فناورانه در کشور است