مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 10:122022-08-17سياسي

پرداخت بیش از 5 هزار فقره وام قرض الحسنه سفر دولت در سمنان


تاکنون بیش از پنج هزار خانواده در استان سمنان از تسهیلات قرض الحسنه ویژه سفر رییس جمهور به استان بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در جلسه تسریع در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه سفر رییس جمهور به استان سمنان اظهار کرد: یکی از مصوبات ارزشمند سفر آیت الله رییسی، رییس جمهور به استان سمنان، تخصیص اعتبار ویژه تسهیلات قرض الحسنه به افراد و خانواده های نیازمند بود که در همین راستا بالغ بر 191 میلیارد و 618 میلیون تومان اعتبار به استان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: اعتبار تسهیلات قرض الحسنه سفر ریاست جمهوری به استان سمنان در دو مرحله تخصیص یافت که در مجموع یک هزار و 916 میلیارد و 180 میلیون ریال اعتبار برای این مهم در نظر گرفته شد.

استاندار سمنان افزود: تسهیلات قرض الحسنه سفر رییس جمهور به استان سمنان با سقف 150 میلیون ریال در نظر گرفته شده که با مجموع اعتبار تخصیص یافته برای بیش از 12 هزار نفر سهمیه مهیا شده است.

هاشمی عنوان کرد: پنج بانک عامل استان سمنان ازجمله ملی، صادرات، تجارت، رفاه و ملت برای پرداخت این تسهیلات به متقاضیان انتخاب شدند که اقدامات در حال انجام است.

وی تصریح کرد: از تعداد 12 هزار و 773 سهمیه در نظر گرفته شده برای استان سمنان تاکنون 12 هزار و 79 نفر به بانک های عامل برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 5 هزار فقره وام قرض الحسنه سفر دولت در سمنان

پرداخت بیش از 5 هزار فقره وام قرض الحسنه سفر دولت در سمنان