مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 09:222022-08-17سياسي

آخرین فرصت به مالکان پروژه نیمه کاره «هتل ندیمی»/ وضعیت را مشخص کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سعید نظری صبح امروز در جلسه کمیسیون بند 20 که با حضور دادستان همدان برگزار شد، اظهار کرد: هتل نیمه کاره ندیمی در مجاورت بوستان مردم سال هاست که به سیما و منظر شهر همدان آسیب زده و علت اصلی بلاتکلیفی این پروژه، بی توجهی و عدم پیگیری مالکان است.

وی با اشاره به اینکه این ساختمان نیمه کاره روزگاری قرار بود به یک هتل مجلل تبدیل شود، افزود: این پروژه سال هاست به حال خود رها شده و در  بلاتکلیفی مطلق به سر می رود.

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان گفت: با وجود برگزاری جلسات و پیگیری های متعدد از سوی مجموعه مدیریت شهری و سایر دستگاه ها، متاسفانه هیچ اراده ای از طرف مالکان برای تعیین تکلیف این پروژه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه چند ماه قبل جلسه مفصلی با حضور نماینده مالکان، شهردار، رییس شورا و روسای کمیسیون های شهرسازی، عمرانی، خدمات شهری و فرهنگی و گردشگری در این خصوص برگزار شد، گفت: متاسفانه مالکان هیچ توجهی به تصمیمات و توافقات مهم اتخاد شده ندارند.

نظری ادامه داد: همین موضوع باعث شده این پروژه با گذشت بیش از دو دهه آن هم در یکی از بهترین نقاط گردشگری شهر همدان بدون استفاده بماند و به سیما و منظر شهری آسیب برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین فرصت به مالکان پروژه نیمه کاره «هتل ندیمی»/ وضعیت را مشخص کنید

آخرین فرصت به مالکان پروژه نیمه کاره «هتل ندیمی»/ وضعیت را مشخص کنید