مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 09:122022-08-17اقتصادي

افتتاح مجموعه ورزشی مرودشت تا نیمه دوم سال 1401


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 7، میکاییل علیپور با بیان این مطلب گفت: مجموعه مرودشت در خیابان مرودشت جنب بازار میوه تره بار در ناحیه 5 منطقه 7 واقع شده است، - معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 7 از افتتاح و بهره برداری مجموعه ورزشی مرودشت تا نیمه دوم سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 7، میکاییل علیپور با بیان این مطلب گفت: مجموعه مرودشت در خیابان مرودشت جنب بازار میوه تره بار در ناحیه 5 منطقه 7 واقع شده است، این مجموعه در سال 1395 شروع و در سال 1396 عملیات احداث آن متوقف شد و در حال حاضر با توجه به کمبود فضا های ورزشی منطقه، مجددا در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: مجموعه ورزشی مرودشت با اسکلت فلزی و دارای 3 سالن با مساحت 420 مترمربع و با عرصه 2645 متر مربع و اعیان 3123 متر مربع دارای سالن های دو کورت ابنیه اسکواش و یک کورت شیشه ای اسکواش و همچنین سالن بازی های توپی، سالن بدنسازی لابی و رختکن می باشد.

به گفته معاون شهردار منطقه 7 پارکینگ مجموعه برای 25 خودرو طراحی وکلیه اصول و ضوابط مربوط به مناسب سازی در این مجموعه رعایت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مجموعه ورزشی مرودشت تا نیمه دوم سال 1401

افتتاح مجموعه ورزشی مرودشت تا نیمه دوم سال 1401