مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 09:072022-08-17سياسي

پایگاه جامع رفاه ایرانیان در حال به روز شدن اطلاعات است


پایگاه رفاه ایرانیان در حوزه داده به روز نیست چون مدتی سوییچ از مرکز رفاه ایرانیان به بانک مرکزی منتقل شده بود و بعدها اطلاعات مربوط به مرکز پایگاه ایرانیان را به روز نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه 26 مرداد پارلمان در جریان رسیدگی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق های بازنشستگی درباره پایگاه رفاه جامع ایرانیان اظهار داشت: تذکر من درباره بحث پایگاه رفاه جامع ایرانیان است؛ به دلیل اهمیت این موضوع، مباحثی که در حوزه سیاست های جبرانی در زمینه ارز ترجیحی که مدت ها در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گرفت، امروز در اجرا آن نیازمند پشتیبانی از پایگاه جامع رفاه ایرانیان است.

وی خطاب به رییس مجلس بیان داشت: در روند بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه ای شما تأکید کردید که در حال حاضر این پایگاه وجود دارد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: مطابق نشستی که در کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر قبلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتیم، از مجموع دستگاه هایی که باید به این پایگاه اطلاعات بدهند، فقط 40 درصد اطلاعاتشان با پایگاه مرتبط است و از این 40 درصد بخش عمده ای از اطلاعات برخط نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه جامع رفاه ایرانیان در حال به روز شدن اطلاعات است

پایگاه جامع رفاه ایرانیان در حال به روز شدن اطلاعات است