مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 08:572022-08-17سياسي

استاندار گلستان: آرامش و سربلندی ایران، مدیون ایثارگری آزادگان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، در پیام علی محمد زنگانه استاندار گلستان که صبح امروز چهارشنبه به مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی صادرشد آمده است: آزادگان با ایستادگی و مقاومت در طول سال های سخت و مشقت بار اسارت، بیش از پیش ملت ایران را در دنیا سربلند و استوار نمودند.

وی افزود: 26 مرداد جلوه ای از استقامت، صبر آزادگان سرافرازی است که برای صیانت و حراست از دین و عظمت آرمانهای ایران اسلامی تا پای جان ایستادند.

استاندار گلستان در این پیام نوشت: آزادگان با فداکاری، شهامت و تکیه بر ایمان الهی در زیر شدیدترین شکنجه های دشمن، صبورانه چون سرو استوار، با ایستادگی و بردباری به ارزش های امام و انقلاب وفادار ماندند و نشان دادند که انسانیت، شرف، غیرت و عزت ایرانی بر شلاق، شکنجه و اسارت پیروز است.

  26 مرداد 1369 نخستین گروه آزادگان ایرانی پس از سال ها اسارت در زندان های رژیم بعثی عراق به کشور بازگشتند.

در هشت سال دفاع مقدس حدود 43 هزار نفر  ار رزمندگان ایران به اسارت دشمن درآمدند که از 6 ماه تا بیش  از 10 سال دوران اسارت خود را در زندان های رژیم بعثی عراق سپری کردند.

  ارتش بعث عراق 31 شهریور ماه 1359 با حمایت کشورهای غربی خصوصا ایالات متحده آمریکا و تعداد از کشورهای مرتجع منطقه به ایران حمله کرد و پس از حدود هشت سال در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان: آرامش و سربلندی ایران، مدیون ایثارگری آزادگان است

استاندار گلستان: آرامش و سربلندی ایران، مدیون ایثارگری آزادگان است