مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 07:472022-08-17پزشكي

خواص درمانی لیموترش+ نکات مصرف و نگهداری آن


لیموترش دارای املاح و ترکیبات زیادی مانند اسیدسیتریک، کلسیم، منیزیم، ویتامین C، فلاوونویید، پکتین و لیمونین است که ایمنی بدن را تقویت و با عفونت ها مقابله می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، لیموترش خواص فراوانی برای سلامتی دارد و سرشار از مواد مغذی و ویتامین ها بوده و می تواند از بدن در برابر بیماری ها محافظت کند.

از جمله خواص لیموترش می توان به مواردی مانند تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت سلامت قلب، بهبود عملکرد مغز و سیستم عصبی، بهبود  فرآیند هضم، از بین رفتن علائم سوءهاضمه، درمان کبد چرب، حفظ سلامت کبد، دفع سموم بدن، از بین بردن درد دندان و ورم لثه، از بین بردن لکه های پوستی، کاهش التهاب، آرام بخشی، افزایش انرژی، کاهش عفونت های ویروسی، درمان آکنه و جوش صورت، درمان ریزش مو، درمان سنگ کلیه، کاهش قند خون، درمان کم خونی اشاره کرد.

نکته ای که در مصرف آب لیموترش باید به آن توجه کنید آن است که می تواند به علت خاصیت اسیدی که دارد موجب از بین رفتن مینا دندان و پوسیدگی دندان ها شود، از همین رو برای مصرف آب لیموترش بهتر است آن را رقیق کنید.

در ادامه به بررسی بیشتر خواص لیموترش می پردازیم.

   معجزه لیموترش برای کبد چرب مریم رضایی، کارشناس تغذیه و مواد غذایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فواید لیموترش اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواص درمانی لیموترش+ نکات مصرف و نگهداری آن

خواص درمانی لیموترش+ نکات مصرف و نگهداری آن