مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 04:122022-08-17اقتصادي

الحاق160 هکتار از زمین های شمال«گرده داغ» به محدوده شهری


رییس اداره نظارت بر طرح های توسعه و عمران راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به مصوبه شورای برنامه ریزی استان مبنی بر الحاق 160 هکتار به محدوده شهر زنجان در محدوده شمال گرده داغ، - ابوذر جعفری، رییس اداره نظارت بر طرح های توسعه و عمران راه و شهرسازی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به مصوبه شورای برنامه ریزی استان مبنی بر الحاق 160 هکتار به محدوده شهر زنجان در محدوده شمال گرده داغ ، اظهار کرد: به اطلاع شهروندان می رسد همه اراضی فوق در مالکیت دولت است.

رییس اداره نظارت بر طرح های توسعه و عمران راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: تنها در راستای مولدسازی و ایجاد منابع مالی برای طرح های دولت در حوزه شهرسازی و تولید مسکن، زمین به محدوده الحاق می شود.

وی متذکر شد: اراضی مذکور تنها در مالکیت دولت بوده و هیچ مجموعه غیردولتی و به ویژه تعاونی های مسکن در محدوده 160 هکتاری مذکور زمینی در اختیار ندارند.

رییس اداره نظارت بر طرح های توسعه و عمران راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد: از شهروندان درخواست می شود تحت تاثیر شایعات افراد سودجو که در پی ایجاد التهاب و ایجاد قیمت های کاذب در بازار هستند قرار نگرفته و دچار ضرر و زیان ناشی از معاملات در این حوزه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق160 هکتار از زمین های شمال«گرده داغ» به محدوده شهری

الحاق160 هکتار از زمین های شمال«گرده داغ» به محدوده شهری