مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 03:122022-08-16بين الملل

ارتش ترکیه برای حمله به خاک سوریه آماده می شود


ارتش ترکیه از طریق بلندگوها در مساجد شهرهای مرزی از شهروندان خواسته در منازل خود بمانند و همزمان با آن نیز پهپادهای ترکیه ای به طور گسترده در مناطق مرزی به پرواز در آمده اند.

- به گزاش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ترکیه ای از طریق بلندگوها در مساجد شهرهای مرزی اطراف شهر جرابلس در ریف حلب به شهروندان هشدار داد و از آنها خواسته در راستای آماده سازی برای آغاز حمله را افزایش داده است.

شامگاه سه شنبه یک منبع نظامی سوری اعلام کرد که در جریان حمله روز سه شنبه جنگنده های اشغالگر ترکیه ای به برخی نقاط در ریف حلب شمالی سه سرباز سوری کشته و 6 نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سانا، این منبع نظامی سوری گفت: جنگنده های نظامی ترکیه بعد از ظهر روز سه شنبه از ساعت 2:37 دقیقه تا ساعت 3 برخی نقاط نظامی را در ریف حلب هدف قرار دادند که طی آن سه نظامی کشته و 6 نفر دیگر مجروج شدند.

وی اضافه کرد: این حمله در راستای ادامه حمایت نظام ترکیه از گروه های تروریستی مسلح بوده و نیروهای مسلح سوری به این حمله پاسخ داده و برخی مواضع اشغالگران را هدف قرار داده و تعدادی از آنها را نابوده کرده و خسارت های انسانی و مادی به آنها وارد کرد .

این مقام نظامی سوریه افزود: با افزایش اقدامات تحریک آمیزی که نظام ترکیه مرتکب آن شده و حملات متعدد به مناطق مختلف در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش ترکیه برای حمله به خاک سوریه آماده می شود

ارتش ترکیه برای حمله به خاک سوریه آماده می شود