مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 02:072022-08-16بين الملل

گروه های فلسطینی خواستار تشدید عملیات علیه نظامیان صهیونیست شدند


گروه های مقاومت فلسطین در نشستی در غزه ضمن بررسی تحولات فلسطین، خواستار تشدید عملیات علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های مقاومت فلسطین امروز سه شنبه در شهر غزه نشستی را برگزار و طی آن مهم ترین مسائل ملی و تحولات فلسطین را بررسی کردند.

این گروه ها از مقاومت قهرمان غزه و کرانه باختری که به تجاوزات دشمن علیه ملت فلسطین پاسخ داده و درس فراموش نشدنی به دشمن دادند، قدردانی کرد.

در این نشست تأکید شد که دشمن صهیونیستی مسئول کامل جنایت علیه ملت فلسطین است و مقاومت نیز به وظایف و ایفای نقش خود برای مقابله با این تجاوزات و جلوگیری از ریخته شدن خون ملت فلسطین، ادامه می دهد.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطینی به شکست بکشاند.

گروه های مقاومت فلسطین همچنین بر تشدید عملیات ها علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در قدس، اراضی اشغالی سال 1948 و کرانه باختری تا بیرون راندن کامل اشغالگران از خاک فلسطین تأکید کردند.

این گروه ها بر حمایت از اسرای اعتصاب کننده غذا از جمله اسیر خلیل عواوده تأکید کرده و از همه امت خواستند تا به مسئولیت خود در دفاع از قدس، مسجدالأقصی و یاری ملت فلسطین و قضیه عادلانه آن تا نابودی رژیم اشغالگر و بازپس گیری سرزمین فلسطین عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های فلسطینی خواستار تشدید عملیات علیه نظامیان صهیونیست شدند

گروه های فلسطینی خواستار تشدید عملیات علیه نظامیان صهیونیست شدند