مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 22:172022-08-16دانش

تصویب اولویت های مرتبط با سلامت اجتماعی با تاکید بر عفاف و حجاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه بعد از ظهر امروز سه شنبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی برگزار شد، - اولویت های مرتبط با سلامت اجتماعی با تاکید بر عفاف و حجاب در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه بعد از ظهر امروز سه شنبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی برگزار شد، اعضای این شورا از جامعه بانوان کشور که حجاب و عفاف و آموزه های مربوط به سلامت اجتماعی را رعایت می کنند، قدردانی و بر ضرورت اجرای مجموعه مصوبات شورا از سوی دستگاه های مسئول که در این زمینه تکالیف قانونی بر عهده آن ها گذاشته شده است، تاکید کردند.

در این جلسه تاکید شد که کارکنان دولت در اجرای ضوابط و مقررات مربوط به سلامت اجتماعی از جمله مقررات حجاب و عفاف در اولویت هستند.

با توجه به اینکه از مجموعه مقررات تصویب شده در شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه حجاب و عفاف اکثراً جنبه ترویجی، فرهنگ سازی و معرفت افزایی دارد، مقرر شد دستگاه های دولتی که در این زمینه تکالیفی بر عهده دارند، دستورالعمل های اجرایی را تدوین و برای تصویب به صحن شورا ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اولویت های مرتبط با سلامت اجتماعی با تاکید بر عفاف و حجاب

تصویب اولویت های مرتبط با سلامت اجتماعی با تاکید بر عفاف و حجاب