مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 21:522022-08-16سياسي

بررسی طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار در کمیسیون اقتصادی مجلس


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار در این کمیسیون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی بازار، زمانبر بودن فرآیندهای تامین مالی و وجود موانع در توسعه رقابت مطرح شده است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محورهایی نیز در طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که شامل اصلاح حکمرانی در ابعاد کلان در بازار سرمایه، ارتقاع حکمرانی شرعی در بازار سرمایه، ارتقاع نظارت، شفافیت و کاهش تعارض در بازار، تنظیم گری تبلیغات و تاکید بر سواد مالی می شود به این معنا که افراد وارد شده در بازار سرمایه باید حداقل های لازم برای فعالیت خود را داشته باشند.

طغیانی تصریح کرد: پیش نویس طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران در مرکز پژوهش ها تدوین شده که نظرات سازمان بورس، اتاق بازرگانی و مرکز تحقیقات اسلامی قم نیز در خصوص آن مطرح و مقرر شد تا این طرح به شکل کاملی تدوین و نکات اصلاحی نیز در آن اعمال و به صحن ارجاع داده شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: آخرین دستورکار نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از صادرات تولیدات شرکت سیمان کردس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار در کمیسیون اقتصادی مجلس

بررسی طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار در کمیسیون اقتصادی مجلس