مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 19:472022-08-16سياسي

توزیع 6090 بسته معیشتی به نام شهدای استان قم


مسئول کمیته اصناف و بازاریان ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، از تهیه و توزیع 6090 بسته معیشتی به نام شهدا بین خانواده های کم برخوردار استان و برپایی کاروان جهادی خدمات رایگان به خانواده های محروم خبر داد.

-  حمید خرمی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، در خصوص برنامه های کمیته اصناف و بازاریان ستاد کنگره ملی شهدای استان قم اظهار کرد: در آستانه برگزاری مراسم گرامیداشت 1000 شهید اصناف قم فعالیت های ویژه ای برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: 6090 بسته حمایتی معیشتی مزین به نام شهدای استان قم در قالب رزمایش بزرگ ثارالله تهیه شده که بین خانواده های کم برخوردار استان توزیع می شود.

مسئول اتاق اصناف استان قم با تاکید بر اینکه این فعالیت ها با همکاری بسیج اصناف و بازاریان استان صورت می گیرد، گفت: کاروان جهادی خدمات رایگان به خانواده های محروم به نام هزار شهید اصناف قم، در روستای جمکران به مدت یک هفته فعال می شود که 120 نوع خدمت همچون تعمیر ساختمان، تعمیر لوازم خانگی و.

توسط جهادگران قمی انجام خواهد شد.

وی از برگزاری مراسم یادواره هزار شهید اصناف و بازاریان استان قم در شهریورماه سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: رونمایی از کتاب نقش اصناف در جنگ و تجلیل از خانواده های معظم شهدای شاخص اصناف از جمله برنامه های مهم این یادواره خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 6090 بسته معیشتی به نام شهدای استان قم

توزیع 6090 بسته معیشتی به نام شهدای استان قم