مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 18:372022-08-16سياسي

برگزاری رزمایش خدمت رسانی «بسیج عشایری» در 17 شهرستان کرمان


مسؤول سازمان بسیج عشایری سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رزمایش تابستانه خدمت رسانی به مناطق عشایری استان از امروز به مدت 10 روز با شعار «خدمت بی منت در کنار عشایر» در 17شهرستان عشایرنشین استان کرمان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، شهریار سیاری بعد از ظهر امروز در نشست خبری با  اشاره به اینکه در سیل اخیر اقدامات صورت گرفت، بیان داشت:  در شهرهای عشایرنشین استان مانند رابر، سیرجان، شهربابک و بردسیر سیل به بخش کشاورزی آسیب رساند و موجب تلف شدن دام و ایجاد مشکل برای قنوات در این مناطق شد.

سیاری تصریح کرد: ما توقع داریم مسؤولان یک حرکت جهادی انجام دهند تا سریع تر مشکلات مناطق سیل زده عشایری برطرف شود.

وی گفت: از  امروز رزمایش تابستانه خدمت رسانی به مناطق عشایری استان به مدت 10 روز با شعار خدمت بی منت در کنار عشایر در 17شهرستان عشایرنشین استان کرمان برگزار می شود.

سیاری ابراز داشت: در این رزمایش نواحی سپاه شهرستان های عشایرنشین، گروه های جهادی عشایر، حوزه ها و پایگاه های عشایری، سازمان بسیج سازندگی، ادارت عشایری شمال و جنوب استان و .

به ما کمک می کنند.

وی افزود: در بسیج عشایری استان 94 گروه جهادی که 40 گروه مربوط به جنوب استان است و 50 گروه در شمال استان را سازماندهی کرده ایم و به ما کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش خدمت رسانی «بسیج عشایری» در 17 شهرستان کرمان

برگزاری رزمایش خدمت رسانی «بسیج عشایری» در 17 شهرستان کرمان