مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 18:372022-08-16سياسي

هزینه های سفر اربعین اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین عصر امروز سه شنبه (25 مرداد) در حاشیه دیدار با الخطیبی استاندار کربلا که در محل ستاد مرکزی اربعین با موضوع آخرین تصمیمات اتخاذ شده در حوزه اربعین انجام شد، - رییس ستاد مرکزی اربعین جزییاتی از تصمیمات اتخاذ شده درباره سفر اربعین راتشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین عصر امروز سه شنبه (25 مرداد) در حاشیه دیدار با الخطیبی استاندار کربلا که در محل ستاد مرکزی اربعین با موضوع آخرین تصمیمات اتخاذ شده در حوزه اربعین انجام شد، اظهار داشت: امروز با حضور آقای آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران و نیز استاندارکربلا در جلسه ستاد مرکزی اربعین از دیدگاه های این دو استفاده کردیم.

همچنین نکات مهمی درباره وضعیت عراق میزان آمادگی ها و همچنین شرایط و توصیه هایی که باید مورد توجه قرار گیرد، مطالبی بیان شد.

وی افزود: علاوه بر این، تصمیماتی درباره حق الزحمه پارکینگ ها گرفته شد.

با توجه به توصیه رییس جمهور و وزیر کشور و در صدر آن مقام معظم رهبری مبنی بر ارزانسازی سفر اربعین پیشنهاداتی که برای حق الزحمه پارکینگ ها بود را بررسی و هزینه آن ها را تقریباً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های سفر اربعین اعلام شد

هزینه های سفر اربعین اعلام شد