مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 18:272022-08-16سياسي

کتیبه پل پهلوان ها قابل جا به جایی نیست/ سرویس بهداشتی تغییر کاربری دهد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با تاکید بر اینکه کتیبه پل پهلوان ها قابل جابه جایی نیست گفت: پیشنهاد می شود سرویس بهداشتی که کتیبه در آن قرار گرفته ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پیرو خبری که در فضای مجازی و رسانه ها مبنی بر جانمایی یک کتیبه قدیمی در سرویس بهداشتی محله پل پهلوان ها منتشر شده بود، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان در این خصوص در گفت وگو با فارس اظهار کرد: این کتیبه شناسنامه پل پهلوان هاست که در سال 1329 هجری شمسی در کنار پل نصب شده است .

علی مالمیر با بیان اینکه این کتیبه اشاره به پل پهلوان ها دارد و شناسنامه این پل است گفت: بر این اساس بهترین جا برای کتیبه همان نقطه است که طی این سال ها نیز آسیبی ندیده است.

وی در خصوص چگونگی قرار گرفتن این کتیبه در سرویس بهداشتی اضافه کرد: شهرداری در زمانی که اقدام به ساخت سرویس های بهداشتی می کند، کتیبه داخل سرویس بهداشتی قرار می گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با تاکید بر اینکه راهکار مناسب جمع آوری سرویس بهداشتی و تبدیل به کاربری دیگری است افزود: کتیبه نمی تواند جا به جا شود و البته جا به جا شدن آن نیز غیرمنطقی است زیرا ارزش این کتیبه به این است که در کنار پل پهلوان ها باشد و در جای دیگر ارزشی نخواهد نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتیبه پل پهلوان ها قابل جا به جایی نیست/ سرویس بهداشتی تغییر کاربری دهد

کتیبه پل پهلوان ها قابل جا به جایی نیست/ سرویس بهداشتی تغییر کاربری دهد