مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 16:122022-08-16سياسي

راه کار مقابله با جنگ شناختی، جهاد تبیین است/نقش مهم خبرنگاران در جهاد تبیین


فرمانده انتظامی استان زنجان بزرگ ترین هدف دشمن در جنگ شناختی را ایجاد و نهادینه کردن حس ناامیدی و یاس در بین مردم اعلام کرد و گفت: رهبری انقلاب راه کار مقابله با این جنگ را جهاد تبیین ارائه کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد طراقیه ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی به عنوان بهانه نامگذاری این روز و دیگر شهدای این عرصه اظهار کرد: دشمن سال ها است که هشت عرصه در ابعاد مختلف هوا، فضا، دریا و فضای مجاری را به عنوان عرصه فعالیت خود انتخاب کرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه علاوه بر این عرصه ها دشمن برای مقابله با نظام ما فضای دیگری را هم به عنوان زمین مقابله در نظر گرفته است، افزود: در این راستا دشمن با استفاده از جنگ شناختی در صدد تاثیرگذاری بر ذهن، روح و روان است که ابزار این جنگ هم رسانه ها به ویژه رسانه های نوین هستند.

سردار طراقیه بزرگ ترین هدف دشمن در جنگ شناختی را ایجاد و نهادینه کردن حس ناامیدی و ایجاد یاس در بین مردم اعلام کرد و افزود: خداوند بزرگ 14 قرن پیش روش مقابله با این نوع جنگ را در سوره مبارک حجرات ارائه کرده است که شامل پیش نگرفتن از رهبری جامعه، قبول نکردن خبر از مفسد، و دوری از گمان های بد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه کار مقابله با جنگ شناختی، جهاد تبیین است/نقش مهم خبرنگاران در جهاد تبیین

راه کار مقابله با جنگ شناختی، جهاد تبیین است/نقش مهم خبرنگاران در جهاد تبیین