مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 13:172022-08-16سياسي

جهاد دانشگاهی و میراث فرهنگی سمنان تفاهم نامه همکاری امضا کردند


تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی استان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز با برگزاری جلسه ای تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی استان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان امضا و تبادل شد.

علی منصفی راد، رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان در این زمینه گفت: این تفاهم نامه همکاری در چهارچوب اهداف تعیین شده در سند چشم انداز 20 ساله کشور، قوانین بالادستی و سند ملی توسعه استان سمنان و به منظور تحقق اهداف مشترک آموزشی، فرهنگی و پژوهشی تحقیقاتی و همچنین برای فراهم آوردن زمینه های همکاری برای بهره گیری از توان و استعدادهای موجود برای گسترش اهداف و همکاری های متقابل منعقد شده است.

وی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه توسعه و ارتقای سطح همکاری ها بین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و جهاد دانشگاهی در تمام زمینه های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و فرهنگی با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین ازجمله نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص آنان است.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان با برشمردن زمینه های همکاری مشترک ادامه داد: همکاری و برقراری روابط متقابل آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به منظور بهره وری بیشتر از امکانات و تسهیلات طرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی و میراث فرهنگی سمنان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

جهاد دانشگاهی و میراث فرهنگی سمنان تفاهم نامه همکاری امضا کردند