مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 12:522022-08-16دانش

باید عضو هیات علمی خوب، متخصص و متعهد را در کشور نگهداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد در نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران که با حضور معاونان وزارت بهداشت و حسین قناعتی، - معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به مسئله خروج نخبگان از کشور گفت: باید بتوانیم عضو هیات علمی خوب، متخصص و متعهد را نگهداریم اکنون پیشنهاداتی برای تغییر احکام حقوقی در حال اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد در نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران که با حضور معاونان وزارت بهداشت و حسین قناعتی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، به مسئله خروج نخبگان از کشور اشاره کرد و گفت: باید بتوانیم عضو هیات علمی خوب، متخصص و متعهد را نگهداریم اکنون پیشنهاداتی برای تغییر احکام حقوقی در حال اجراست.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، با بیان اینکه من همه تحصیلاتم دانشگاه تهران بود و اینجا خانه اول ماست، خاطر نشان کرد: عمر کوتاه است و فرصتی چندانی برای خدمت نداریم.

هنر ما این است که روزمرگی را از بین ببریم، فرآیند های جدید بیاوریم و تغییرات ایجاد کنیم.

اگر اینگونه عمل کردیم تاثیرگذار خواهیم بود.

وی افزود: اول شدن سخت است و اول ماندن سخت تر؛ لذا دانشگاه علوم پزشکی تهران برای حفظ این جایگاه کار بسیار دشواری را در پیش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید عضو هیات علمی خوب، متخصص و متعهد را در کشور نگهداریم

باید عضو هیات علمی خوب، متخصص و متعهد را در کشور نگهداریم