مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 12:272022-08-16فرهنگي

سینمای کوتاه خاکریز سینمای بلند نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ دوازدهمین جلسه از هفتمین پاتوق فیلم کوتاه روز گذشته 24 مرداد 1401، با نمایش 4 فیلم کوتاه تی یَره به کارگردانی مصطفی مهربان، - سعید قطبی زاده منتقد و فیلمنامه نویس سینما ایران در دوازدهمین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، جهان بینی فیلم سازان فیلم کوتاه و رابطه آن ها با سینمای بلند را بررسی کرد و به نقد چهار فیلم اکران شده این برنامه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ دوازدهمین جلسه از هفتمین پاتوق فیلم کوتاه روز گذشته 24 مرداد 1401، با نمایش 4 فیلم کوتاه تی یَره به کارگردانی مصطفی مهربان، بشقاب به کارگردانی مشترک عذرا خوان خواجه و رعنا واعظی، کوتوله های سفید به کارگردانی سوگل رضوانی و آهو به کارگردانی مهسا رضوی برگزار شد.

در این رویداد سعید قطبی زاده منتقد و فیلمنامه نویس سینما برای دومین مرتبه در فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه تهران به عنوان کارشناس ویژه جلسه دوازدهم، پس از اکران آثار با کارگردانان فیلم های به نمایش درآمده به گفت وگو نشست و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

قطبی زاده در ابتدای صحبت های خود با اشاره به بخشی از تاریخ شفاهی سینمای جهان و بیان این نکته که سینمای کوتاه به نحوی پشتوانه سینمای بلند است، عنوان کرد: به شهادت تمام تحولات تاریخ سینمای جهان، به صورت عمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای کوتاه خاکریز سینمای بلند نیست

سینمای کوتاه خاکریز سینمای بلند نیست