مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-16اقتصادي

158 مددجوی کمیته امداد گنبدکاووس با پنل خورشیدی صاحب شغل می شوند


رییس اداره کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس گفت: همزمان با هفته دولت (2 تا هشت شهریور) امسال عملیات نصب 158 دستگاه پنل خورشیدی پنج کیلوواتی ویژه مددجویان زیرپوشش این نهاد با حضور مسوولان استانی در یکی از روستاهای این شهرستان آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علیرضا کریمیان رییس اداره کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع پنل های خورشیدی پیش بینی شده مرحله نخست این طرح استانی، برای مددجویان کمیته امداد گنبدکاووس، 70 دستگاه مربوط به مددجویان اداره منطقه یک و بقیه مربوط به اداره داشلی برون این شهرستان است.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست این طرح در گلستان 500 پنل خورشیدی واگذار می شود، اضافه کرد: هزینه تمام شده (خرید و نصب) هر یک از پنل های خورشیدی مقیاس کوچک ویژه مددجویان کمیته امداد، یک میلیارد و 250 میلیون ریال است که یک میلیارد ریال آن تسهیلات قرض الحسنه، 150 میلیون ریال آن کمک بلاعوض کمیته امداد و 100 میلیون ریال آن نیز با کمک نیکوکاران تامین می شود.

کریمیان ادامه داد: این طرح برای تقویت معیشت، ایجاد درآمد و اشتغال پایدار مددجویان کمیته امداد و با مشارکت دو سویه این نهاد انقلابی و وزارت نیرو (شرکت توزیع نیروی برق گلستان) اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

158 مددجوی کمیته امداد گنبدکاووس با پنل خورشیدی صاحب شغل می شوند

158 مددجوی کمیته امداد گنبدکاووس با پنل خورشیدی صاحب شغل می شوند