مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 12:022022-08-16اقتصادي

158 مددجوی کمیته امداد گنبدکاووس با پنل خورشیدی صاحب شغل می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علیرضا کریمیان رییس اداره کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع پنل های خورشیدی پیش بینی شده مرحله نخست این طرح استانی، برای مددجویان کمیته امداد گنبدکاووس، 70 دستگاه مربوط به مددجویان اداره منطقه یک و بقیه مربوط به اداره داشلی برون این شهرستان است.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست این طرح در گلستان 500 پنل خورشیدی واگذار می شود، اضافه کرد: هزینه تمام شده (خرید و نصب) هر یک از پنل های خورشیدی مقیاس کوچک ویژه مددجویان کمیته امداد، یک میلیارد و 250 میلیون ریال است که یک میلیارد ریال آن تسهیلات قرض الحسنه، 150 میلیون ریال آن کمک بلاعوض کمیته امداد و 100 میلیون ریال آن نیز با کمک نیکوکاران تامین می شود.

کریمیان ادامه داد: این طرح برای تقویت معیشت، ایجاد درآمد و اشتغال پایدار مددجویان کمیته امداد و با مشارکت دو سویه این نهاد انقلابی و وزارت نیرو (شرکت توزیع نیروی برق گلستان) اجرا می شود.

به گفته وی کمیته امداد گنبدکاووس برای اجرای این طرح در مجموع 197 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار و تسهیلات پیش بینی کرده است.

رییس اداره کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس همچنین گفت که برق تولیدی این نیروگاه ها با قیمت تضمینی و در قالب قرارداد 20 ساله توسط شرکت توزیع نیروی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

158 مددجوی کمیته امداد گنبدکاووس با پنل خورشیدی صاحب شغل می شوند

158 مددجوی کمیته امداد گنبدکاووس با پنل خورشیدی صاحب شغل می شوند