مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 11:022022-08-16سياسي

آیت الله ناصری: ارتباط موثر میان صنعت و دانشگاه در عمل برقرار شود


امام جمعه یزد با اشاره به این که به نظر می رسد بحث ارتباط صنعت و دانشگاه در حد شعار باقی مانده است، گفت: ارتباط موثر میان این دو باید در عمل برقرار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری ظهر امروز در جریان دیدار با معاون علمی و فناوری رییس جمهور با انتقاد از سبکی که در سیستم آموزشی کشور حاکم است و سبب کمرنگ شدن خلاقیت در دانش آموزان شده است، اظهار کرد: این سبک که از 100 سال پیش به سیستم آموزشی ما وارد شده، حتی در امر مدیریت نیز اثر گذاشته و به همین دلیل در بسیاری از حوزه ها در زمینه مدیریت با مشکل مدیریتی مواجه است.

وی با تاکید بر تغییر در سیستم آموزشی افزود: یا کیفیت محصول برسند را حمایت کنند.

وی بر لزوم ورود نخبگان و دانشجویان به واحدهای صنعتی تاکید کرد و گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه نه با شعار بلکه باید در عمل محقق شود تا از این طریق بتوانیم مشکلات کارخانجات کشور را رفع کنیم.

ناصری از معاون علمی و فناوری رییس جمهور خواست: برای ایجاد تحول در سیستم آموزشی کشور و تقویت جدی ارتباط میان صنعت و دانشگاه اقدام جدی انجام دهد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور نیز در این دیدار با اشاره به اینکه سیستم آموزشی ما یک سیستم غربی است، اظهار داشت: متاسفانه کمتر به سمت آموزش و پرورش رفتیم که علت آن پیچیدگی آن بوده و متاسفانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: ارتباط موثر میان صنعت و دانشگاه در عمل برقرار شود

آیت الله ناصری: ارتباط موثر میان صنعت و دانشگاه در عمل برقرار شود