مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-16سياسي

درخواست برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی نانوایی ها از کارت خوان هوشمند نان


نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در تذکری به وزرای جهاد کشاورزی و اقتصاد ضمن برشمردن راه های سوءاستفاده از کارتخوان های هوشمند در نانوایی ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در وزیر جهاد کشاورزی و احسان خاندوزی وزیر اقتصاد خواستار نظارت به منظور جلوگیری از سوء استفاده از کارتخوان های هوشمند در نانوایی ها شد.

متن کامل تذکر نماینده شاهین شهر به شرح زیر است: خلاصه تذکر: لزوم نظارت و بازرسی های مستمر و دقیق بر عملکرد نانوایی ها به منظور جلوگیری از تخلفات جدید با استفاده از دستگاه های کارتخوان طرح هوشمند سازی نان.

شرح تذکر: جناب آقای وزیر! براساس گزارشات مردمی، اعلام شده برخی نانوایی ها به ویژه نانوایی های شهرستان ها با استفاده از کارتخوان هوشمند تخلفاتی در خصوص فروش نان و آرد با روش های مختلف و جدید انجام می دهند که به نمونه های از آن اشاره می شود: 1- آرد را کیلویی 10 هزار تومان می فروشند و در قبال آن ده مرتبه کارت بانکی مشتری را بوسیله دستگاه کارتخوان می کشند تا به مبلغ مورد نظر برسند، 2- مشاهده شده در قبال خرید چند عدد نان چندین بار کارت بانکی را نانوایی با دستگاه کشیده و مبلغ ناچیزی به مشتری پرداخت می کند، 3- اعلام شده برخی نانوایی ها در اصفهان یکی از عوامل خود را در بیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی نانوایی ها از کارت خوان هوشمند نان

درخواست برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی نانوایی ها از کارت خوان هوشمند نان