مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 10:272022-08-16سياسي

چرا اصلاح طلبان در مقابل دولت رییسی به نعل و به میخ می زنند؟


رصد فعالیت رسانه ای جریان اصلاحات به عنوان حاضران و حامیان دولت قبل در مواجهه با دولت آیت الله رییسی تا اینجای کار را می توان به دو دسته تقسیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، پایگاه خبری جهان نیوز نوشت: دولت سیزدهم وارد دومین سال فعالیت خود شده است.

رسانه های اصلاح طلب هم در طول یک سال گذشته و هم در یک سالگی دولت سعی کردند دولت سیزدهم را ناکام از نیل به دستاوردها نشان دهند.

رصد فعالیت رسانه ای جریان اصلاحات به عنوان حاضران و حامیان دولت قبل در مواجهه با دولت آیت الله رییسی تا اینجای کار را می توان به دو دسته تقسیم کرد: دسته اول اصلاح طلبانی هستند که دولت رییسی را سیاهی تمام عیار دیده و به مخاطبان خود معرفی می کنند.

شدت این سیاه نمایی تا جایی است که این گروه حتی حاضر نیستند به بدیهیاتی از دستاوردها که حتی عموم جامعه بر آن صحه می گذارند اشاره کنند.

دسته دوم کسانی هستند که در میان روند انتقادی و تخریبگرانه خود به برخی موارد مثبت هم اشاره می کنند.

در تحلیل این رفتار افراد و رسانه های جریان اصلاحات می توان اینگونه بیان کرد که چرایی اشاره به این روند مثبت ناشی از دو موضوع می تواند باشد؛ گروهی در برابر وجدان خود احساس شرم کرده و ناچارا به دستاوردهای دولت در یک سال گذشته اذعان می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اصلاح طلبان در مقابل دولت رییسی به نعل و به میخ می زنند؟

چرا اصلاح طلبان در مقابل دولت رییسی به نعل و به میخ می زنند؟