مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 09:122022-08-16حوادث

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه پذیرش دانشجو در ترکیه


افراد این باند هتلی را در ترکیه اجاره و سردر آن تابلویی به نام این کالج نصب کرده بودند و در این مکان برای متقاضیان کلاس درسی برگزار می کردند تا برای ورود به دانشگاه آماده شوند - مرد تحصیلکرده که با راه اندازی صفحه مجازی و با وعده پذیرش دانشجو در دانشگاه های ترکیه میلیون ها دلار از متقاضیان کلاهبرداری کرده بود در حالی بازداشت شد که تحقیقات برای دستگیری همدستان دیگر وی در ایران و ترکیه از سوی کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، راز کلاهبرداری های چندین میلیون دلاری اعضای این باند با شکایت 5 خانواده به پلیس فاش شد.

یکی از شاکی ها گفت: در اینستاگرام با صفحه یک کالج اعزام دانشجو به ترکیه آشنا شدیم که 51 هزار دنبال کننده داشت و با شعار ما مشاور شما هستیم و راهنمای راهتان، اما این مسیر را شما باید طی کنید تبلیغ تحصیل در ترکیه و پذیرش در دانشگاه های این کشور را کرده بودند.

آن ها 3 صفحه داشتند که نوجوانان را به تحصیل رشته های پزشکی و پیراپزشکی در ترکیه ترغیب می کرد.

با این ترفند که مجوز دانشجویی برای دانشگاه های دولتی و غیر دولتی ترکیه را فراهم می کنند، مردم را به این مؤسسه می کشاندند و پس از پرداخت مبالغی از 20 هزار دلار تا 50 هزار دلار به صورت قسطی قرار بود فرزندان مان را برای تحصیل به ترکیه بفرستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه پذیرش دانشجو در ترکیه

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه پذیرش دانشجو در ترکیه