مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 09:072022-08-16ورزشي

برگزاری اولین نشست استانی کمیته فرهنگی اربعین حسینی 1444


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی ضمن خیر مقدم به مهمانان این نشست، - اولین نشست استانی کمیته فرهنگی اربعین حسینی با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و روسای ستاد مرکزی و بانوان این کمیته در حرم مطهر حضرت امام (ره) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی ضمن خیر مقدم به مهمانان این نشست، با تأکید به ضرورت تشکیل کمیته فرهنگی، از تشکیل 14 کارگروه از جمله، علمی و پژوهشی، قرآن، هنر، رسانه، ورزش و .

در این کمیته خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب، نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت در این مراسم با اشاره به اهمیت صیانت از اربعین و رشد این سفر معنوی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اربعین زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است لذا باید هر سال بر بالندگی آن افزود.

وی در ادامه با قیاس این پیاده روی با بسیاری از راهپیمایی های طولانی که به شیوه های مختلفی در سراسر جهان برگزار می شود افزود: این پیاده روی از ویژگی های خاصی برخوردار است و برکات زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین نشست استانی کمیته فرهنگی اربعین حسینی 1444

برگزاری اولین نشست استانی کمیته فرهنگی اربعین حسینی 1444