مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 08:422022-08-16سياسي

وزیر بهداشت: حفظ جان مردم اولویت دولت سیزدهم بود


بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در مورد کنترل بیماری کرونا گفت:با توجه به آمار بالای ابتلا و مرگ و میر کرونا در زمان آغاز به کار دولت مردمی، حفظ جان مردم اولویت دولت سیزدهم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، بهرام عین اللهی در جلسه علنی امروز -سه شنبه 25 مردادماه- مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال مهدی عسگری در خصوص سوالات و ابهاماتی درباره واکسیناسیون اجباری، عوارض مربوطه، و روند مدیریت مقابله با بیماری کرونا گفت: با توجه به آمار بالای ابتلا و مرگ و میر کرونا در زمان آغاز به کار دولت مردمی حضرت آیت الله رییسی، حفظ جان مردم اولویت دولت سیزدهم بود.

در اولین دیداری که دولت سیزدهم با مقام معظم رهبری داشت، معظم له اولین درخواست خود را به عنوان موضوع فوری و اولویت دار بحث کرونا و سلامت مردم عنوان کردند تا بتوانیم از این وضعیت نجات پیدا کنیم.

وزیر بهداشت بیان داشت: ما باید روزهای دلهره آور و سختی که روح و جسممان را آزرده کرده بود را به یاد بیاوریم، روزهایی که بیش از 700 جانباخته داشتیم و شاهد اعمال قرنطینه های خانگی، وضع اسفناک بیمارستان ها، صف های طولانی چند روزه برای بستری، خستگی و فشار روانی پرسنل، محدودیت در ارائه خدمات به مردم در مشاغل خدماتی، کمبود واکسن کرونا، صف های طولانی چند صد متری تزریق واکسن، محدودیت های تردد شبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: حفظ جان مردم اولویت دولت سیزدهم بود

وزیر بهداشت: حفظ جان مردم اولویت دولت سیزدهم بود