مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 08:322022-08-16اجتماعي

تاکید کولیوند بر اهمیت فرایند هشدار در سوانح


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند در نشست تخصصی حوزه مدیریت بحران با عنوان بررسی ابعاد مدیریت بحران سیلاب مردادماه سال 1401 افزود: - رییس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اهمیت فرایند هشدار در سوانح طبیعی گفت: حدود 84 هزار نفر توسط هلال احمر در سیلاب های مردادماه امسال امدادرسانی و به منطقه امن منتقل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند در نشست تخصصی حوزه مدیریت بحران با عنوان بررسی ابعاد مدیریت بحران سیلاب مردادماه سال 1401 افزود: آگاه سازی از انواع مخاطرات و آثار آن ها باید مستمر در دستورکار قرار گیرد تا به مرور تبدیل به فرهنگ پیشگیری از مخاطرات شود.

وی با قدردانی از کسانی که در امداد و نجات و اسکان آسیب دیدگان سیل مردادماه امسال نقش داشتند، اظهار داشت: آگاه سازی از انواع مخاطرات و آثار آن ها باید در دستور کار قرار گیرد.

کولیوند به فرایند تخلیه امن روستا ها و جابجایی مصدومان و برپایی اسکان اضطراری و خارج کردن گل و لای از خانه ها در مناطق آسیب دیده توسط هلال احمر اشاره کرد و گفت: بالگرد های هلال احمر همه عملیاتی بوده و کار عملیاتی پیچیدگی های خاص خود را داشته است.

رییس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: توجه به تذکراتی مثل تخلیه خانه و رهاسازی خودرو ضروری است و ممکن است تلفات و خسارات جبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید کولیوند بر اهمیت فرایند هشدار در سوانح

تاکید کولیوند بر اهمیت فرایند هشدار در سوانح