مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 08:122022-08-16سياسي

از سه راه خبرنگار در نجف آباد رونمایی شد


شهردار نجف آباد با بیان اینکه جهاد تبیین یک ضرورت اساسی فضای رسانه ای کشور است، گفت: سه راهی در شهر نجف آباد به نام خبرنگار نامگذاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نجف آباد، عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه مدیریت شهری اظهار داشت: روز خبرنگار روز اندیشه، صداقت و امانت است، این روز وقتی ارزشمند می شود که همه با هم  در جهت امیدبخشی در جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: اگر رسانه ها و دقت آن ها نباشد، نمی توان بسیاری از کارها را در حوزه مدیریت شهری انجام داد، این رسانه ها و خبرنگاران هستند که می توانند به عنوان نیرو و بازوی کمکی در راستای پیشبرد اهداف شهرداری کمک حال ما باشند.

امامی گفت: جهاد تبیین یک ضرورت اساسی فضای رسانه ای کشور است و خبرنگاران می توانند با الگو گرفتن از جریان ساز نهضت عاشورا حضرت زینب(س) ضمن بیان نقادانه و راهگشای مسائل و مشکلات و چالش های شهر نجف آباد، بیش از پیش در به تصویر کشیدن و معرفی خدمات شهری و تلاش برای تقویت امید به آینده در آحاد جامعه، پیشگام باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در پایان این مراسم با تجلیل از خبرنگاران، ضمن نامگذاری سه راهی در شهر نجف آباد به نام خبرنگار از  تابلو سه راه خبرنگار نیز رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سه راه خبرنگار در نجف آباد رونمایی شد

از سه راه خبرنگار در نجف آباد رونمایی شد