مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 07:522022-08-16سياسي

ارجاع روزانه 5 هزار نامه مردم کرمانشاه به رییس جمهور به دستگاه های مرتبط


مدیر کل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کرمانشاه گفت: نامه های مردمی در سفر رییس جمهور به کرمانشاه در حال بررسی است و روزانه نزدیک به 5 هزار نامه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام عبدالله عزیزی مدیر کل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران درباره روند بررسی نامه ها و پاسخگویی به مطالبات مردمی در سفر رییس جمهور به استان، اظهار کرد: رییس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی خود روز پنجشنبه 23 تیرماه امسال همراه با اعضای کابینه به کرمانشاه سفر کرد.

وی ادامه داد: حدود 155 هزار تماس و نامه مردمی در مراکز ارتباطی مردمی دریافت شد.

کمیته امداد امام خمینی (ره)، وزارت راه و شهرسازی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، پنج دستگاهی بودند که به ترتیب بیشترین مراجعات مردمی و ثبت درخواست ها را داشتند.

*مهم ترین درخواست کرمانشاهی ها از رییس جمهور چه بود؟ مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کرمانشاه با اشاره به موضوع فراوانی نامه های، تصریح کرد: 36 هزار 103 مورد از نامه ها در استان در خصوص تسهیلات قرض الحسنه ضروری و اشتغال بوده که خوشبختانه با پیگیری استاندار این تحقق پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع روزانه 5 هزار نامه مردم کرمانشاه به رییس جمهور به دستگاه های مرتبط

ارجاع روزانه 5 هزار نامه مردم کرمانشاه به رییس جمهور به دستگاه های مرتبط