مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 07:172022-08-16اقتصادي

صنعتگران خراسان شمالی بیمه روستایی و عشایری می شوند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: صنعتگران و هنرمندان فاقد بیمه استان می توانند از بیمه روستایی و عشایری بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز علی مستوفیان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: با توجه به تفاهم نامه همکاری میان صندوق بیمه اجتماعی رکوع (روستاییان، کشاورزان و عشایر) و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی در روستاها، مناطق عشایری و شهرهای کوچک، تحت پوشش خدمات پایه بیمه قرار می گیرند.

وی گفت: صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی فاقد بیمه استان برای بهره مندی از خدمات بیمه عشایری و روستایی با مراجعه به معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی این اداره کل اطلاعات لازم نسبت به نحوه ثبت نام را کسب کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی افزود: در حال حاضر بیش از 18 هزار صنعتگر در 61 رشته صنایع دستی در استان مشغول به فعالیت هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: تا به امروز 450 نفر صنعتگر در استان تحت پوشش بیمه هستند که با اجرای این طرح انتظار می رود همه فعالان این حوزه بتوانند از خدمات بیمه روستایی و عشایری بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتگران خراسان شمالی بیمه روستایی و عشایری می شوند

صنعتگران خراسان شمالی بیمه روستایی و عشایری می شوند