مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 07:022022-08-16ورزشي

12 میلیون تومان برای یک شب در چادرهای جام جهانی!


اقامت در چادرهای لوکس در قطر برای مسافران جام جهانی فوتبال 2022، هر شب 350 پوند (بالای 12 میلیون تومان) هزینه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، فیفا اخیرا از یک شهر چادری در منطقه الخور قطر رونمایی کرده است که قصد دارد میزبان هواداران جام جهانی در قطر به عنوان بخشی از تجربه دهکده هواداران در این مسابقات باشد.

با توجه به محدود بودن ظرفیت هتل ها و اقامتگاه ها در کشور قطر که از ماه نوامبر میزبان رقابت های جام جهانی فوتبال است، استفاده از چادرهای بادیه نشین احتمالاً ارزان ترین نوع اقامت برای هر طرفداری است که مایل به تماشای رقابت تیم کشورش از نزدیک است؛ هزینه اقامت در چادرهای معمولی و ساده از همین حالا، بیش از 200 دلار اعلام شده، اما چادرهای لوکس، به عنوان یک تجربه خاص که فراتر از اقامت در چادرهای مسافرتی است و چیزی از یک هتل 5 ستاره کم ندارد و ویژه طرفداران فوتبال است که به اقامت در این چادرها علاقه داشته باشند، برای هر شب 350 پوند (به نرخ روز پوند، بین 12 تا 13 میلیون تومان) هزینه خواهد داشت.

عمر الجابر ـ مسئول محل اقامت در سازمان قطری که بر برنامه ریزی برای این رویداد یک ماهه نظارت می کند ـ حدود سه ماه پیش گفته بود که درحال برنامه ریزی برای برپایی یک هزار چادر بادیه نشین برای هواداران فوتبال جام جهانی هستند که البته حدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 میلیون تومان برای یک شب در چادرهای جام جهانی!

12 میلیون تومان برای یک شب در چادرهای جام جهانی!