مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 05:322022-08-16سياسي

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس به 2 سال حبس محکوم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، با رأی شعبه 67 دادگاه تجدیدنظر استان تهران، اردشیر مطهری، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس، گرداننده اصلی یک کانال تلگرامی با تعداد زیادی شاکی شناخته شد.

شعبه 67 دادگاه تجدیدنظر استان تهران، رأی قطعی پرونده کانال موسوم به حساب کشی را صادر کرد و طبق آن، اردشیر مطهری، نماینده گرمسار و آرادان در مجلس به همراه یک نفر دیگر، گرداننده اصلی این کانال تشخیص داده شده است.

پیش از دادگاه تجدیدنظر، شعبه 1057 دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران در دادنامه صادره آورده بود: نظر به شرایط خاص و زمان و فعالیت کانال که در راستای تشویش در اذهان طی انتشار کذب بوده است، .

در خصوص اتهامات متهمان مبنی بر مشارکت در نشر اکاذیب و توهین به نحوی که در مقدمه رأی آمده و گسترش و تشریح آن موجب اشاعه فساد و ناهنجاری اجتماعی و ایضاً اختلال در روابط اشخاص و اعتماد عمومی به حاکمیت می گردد، از منظر این دادگاه ضمن احراز دخالت و مشارکت متهمان مارالذکر در تحقق رفتارهای مجرمانه اعم از نشر اکاذیب و توهین با فرض تعداد بیش از چهار فقره، هر یک از متهمان فوق الذکر را از باب نشر اکاذیب به تحمل دو سال حبس تعزیری و جهت توهین به پرداخت 80 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس به 2 سال حبس محکوم شد

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس به 2 سال حبس محکوم شد