مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 02:022022-08-15سياسي

مرقد شهید رییسعلی دلواری در عراق بازسازی می شود


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از تشکیل بنیاد رییس علی دلواری خبر داد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته، مرقد شهید رییس علی دلواری تا پایان امسال بازسازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری شب گذشته در نشست با اعضای ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت شهید رییس علی دلواری اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه جهاد و مقاومت دارای تاریخی درخشان و برجسته است.

وی با اشاره به اینکه دلوار و تنگستان یک قله در عرصه مقاومت محسوب می شوند اضافه کرد: شهید رییس علی دلواری یک شخصیت جامع، ورزیده، جهادگر، با بصیرت سیاسی، دین دار و ولایت مدار بود.

امام جمعه بوشهر دستگیری از فقرا و نیازمندان را از دیگر ویژگی های رییس علی دلوار عنوان کرد و ادامه داد: شهید رییس علی دلواری با خدا معامله کرد نام او برای همیشه جاوید است و هیچگاه از اذهان پاک نمی شود.

وی با اشاره به اینکه مردم استان بوشهر با الگو گیری از سرور و سالار شهید در مقابل بیگانگان و متجاوزین ایستادگی کرده اند خاطرنشان کرد: مردم طی یک قیام و دفاع اسلامی توسط علمای این منطقه به سرداری شهید رییس علی دلواری، یک حماسه بزرگ خلق کردند.

صفایی بوشهری بیان کرد: طی سال های گذشته اقدامات گسترده ای به منظور معرفی شهید رییس علی دلواری انجام گرفته است و برنامه های مختلف و متنوعی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرقد شهید رییسعلی دلواری در عراق بازسازی می شود

مرقد شهید رییسعلی دلواری در عراق بازسازی می شود