مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 23:122022-08-15سياسي

بارش مهر و مهرورزی زیر تیغ آفتاب


درست در روزهای داغ تابستان که همه از گرما و آفتاب فراری اند، عده ای بدون درنگ مهر و مهرورزی را ره توشه خود کرده اند و با سفر به دورترین نقاط روستایی سفره رافت و مهربانی گسترانیده اند.

- خبرگزاری فارس - همدان: بارش مهر زیر تیغ آفتاب ؛ نمی دانم چرا دلم می خواهد نام این مطلب را بارش مهر بگذارم، آن هم مهری که زیر تیغ آفتاب سوزان تابستان بارش گرفته و درست روزهایی که همه از لحظه ای درنگ در گرما فراری هستند، عده ای نیز لحظه ای برای مهر و رافت درنگ نمی کنند و روز و شب و گرما برایشان بی معناست.

درست در روزهای داغ تابستان که می توان در خنکای سایه قدم زد و به چیزی جز رسیدگی به امور زندگی خود فکر نکرد، عده ای مطلبی مهمتر از خود و خانواده دارند و پای در عرصه جهاد و جهادگری گذاشته اند و روزگار خود را جور دیگری رقم می زنند.

البته وقتی عشق فرمان دهد، پای دل قرار ماندن ندارد، نه خسته می شود و نه گلایه می کند، تازه چنان شوری در دلش برپا می شود که نمی داند خستگی چیست و همین می شود که خود را در عشق دلدادگی به میهن رها می کنند و غوطه ور از زلال آن جرعه جرعه می نوشند.

 گروه های جهادی زیادی این روزها در گوشه گوشه ایران زمین مشغول کار و فعالیت هستند اما امروز ما از گروه جهادی شهید قهاری سعید دانشگاه اسدآباد می نویسیم گروهی که در روستاهای چنار، یوسف آباد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش مهر و مهرورزی زیر تیغ آفتاب

بارش مهر و مهرورزی زیر تیغ آفتاب