مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 20:322022-08-15اجتماعي

صدور حکم خلع ید برای ورزشگاه 22 بهمن کاشمر/ هلال احمر پس از 40 سال به ملکش رسید


رییس جمعیت هلال احمر کاشمر از صدور حکم خلع ید ورزشگاه 22 بهمن این شهرستان خبر داد و گفت: با حکم قضایی مجموعه 20 هزار مترمربعی مجموعه ورزشی 22 بهمن کاشمر پس از 40 سال تحویل هلال حمر شد.

- سعید فکور در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: مجموعه ورزشی 22 بهمن که حدود 40 سال در تصرف آموزش وپرورش کاشمر بود پس از پیگیری های مستمر و ارائه مستندات قانونی خلع ید و به مالک اصلی رسید.

وی با اشاره به حضور مدیرکل حقوقی جمعیت هلال احمر ایران در کاشمر افزود: پس از صدور احکام قطعیت یافته قضایی، ورزشگاه 22 بهمن کاشمر پس از 40 سال خلع ید و تحویل هلال احمر کاشمر شد.

رییس جمعیت هلال احمر کاشمر یادآور شد: در این پرونده که پس از صدور احکام قطعیت یافته قضایی  برابر دادنامه  صادره از شعبه 32 دادگاه تجدیدنظر استان خراسان رضوی و برگ اجراییه  2مردادماه سال جاری  و تشکیل پرونده اجرایی در اجرای احکام مدنی دادگستری کاشمر و پس از تصرفات بیش از 40 ساله آموزش وپرورش و به دنبال پیگیری های مجدانه و مستمر  مدیرکل حقوقی جمعیت هلال احمر کشور اقدامات لازم انجام و رأی  اجرایی شد.

فکور خاطرنشان کرد: با حضور نماینده دادستانی در محل استادیوم عرصه و اعیان به متراژ حدود 20 هزار مترمربع از آموزش وپرورش خلع ید و تحویل هلال احمر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم خلع ید برای ورزشگاه 22 بهمن کاشمر/ هلال احمر پس از 40 سال به ملکش رسید

صدور حکم خلع ید برای ورزشگاه 22 بهمن کاشمر/ هلال احمر پس از 40 سال به ملکش رسید