مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 19:322022-08-15سياسي

موانع سر راه تشکل های مردم نهاد برداشته شود


بر هیچ کس پوشیده نیست که ما بدون استفاده از توان مردمی و ظرفیت تشکل های مردم نهاد توان رویارویی با بحران ها را نداریم لذا باید هر چه بیشتر جایگاه این تشکل ها را در اسناد با لادستی تبیین کنیم و مشکلات و موانع را از سر راه آنان برداریم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سلسله نشست های عصرانه تشکل ها با مسئولین شهری با موضوع نقش تشکل های مردمی در مدیریت بحران با حضور احمد صادقی رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی عضو شورا و رییس ستاد توان افزایی و سازمان های مردم نهاد، نرگس معدنی پور رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، علی نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و جمعی از اعضای سازمان های مردم نهاد در محل ستاد توان افزایی شهر تهران برگزار شد.

احمد صادقی در این نشست گفت: امروز خیلی خوشحال هستم که در این جمع حضور دارم، بنده نه به عنوان مسئول بلکه به عنوان کسی که افتخار داشته و دارم یک دوامی و داوطلب باشم سخن می گویم.

اینکه تا کنون حرفهایی که ما مسئولین در قبال تشکل های مردم نهاد زده ایم بیشتر جنبه شعارگونه داشته و در تاریخ تشکل ها هم هیچ دولتی از ظرفیت سازمان های مردم نهاد آنطور که باید استفاده نکرده و در خوشبینانه ترین حالت یک نگاه غیر تخصصی به این تشکل ها داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع سر راه تشکل های مردم نهاد برداشته شود

موانع سر راه تشکل های مردم نهاد برداشته شود