مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 19:122022-08-15اجتماعي

برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی پس از 3 سال توقف


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: مسابقات ورزش دانش آموزی پس از 3 سال توقف، در 10 رشته ورزشی به میزبانی 5 استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس،  صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی در کشور اشاره کرد و گفت: این مسابقات پس از سه سال توقف در 10 رشته ورزشی به میزبانی 5 استان از جمله چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات ورزشی به عنوان یک کارگاه بزرگ تربیتی می تواند به تحقق ساحت اجتماعی یعنی جامعه پذیری دانش آموزی و هم ساحت عبادی، اعتقادی واخلاقی کمک کند، افزود: رویکرد ما به ورزش، تربیتی است و معتقدیم ورزش مهم ترین عامل برای ارتقای سلامت جسمی و روانی و معنوی دانش آموزان است.

ستاری فرد ادامه داد: اگر امروز سیاست آموزش و پرورش و وزیر تربیت تمام ساحتی است، ساحت زیستی و بدنی هم به عنوان یکی از ساحت های ششگانه و پیشران سایر ساحت ها محل توجه است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: مسابقات ورزشی به عنوان یک کارگاه بزرگ تربیتی امروز مورد توجه قرار دارد اگر به دنبال هویت بخشی و اعتلای هویت ملی از طریق ورزش هستیم باید به ورزش دانش آموزی به عنوان پایه و مهم ترین رکن ورزش کشور توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی پس از 3 سال توقف

برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی پس از 3 سال توقف