مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 18:522022-08-15سياسي

تکمیل راه آهن رشت_آستارا از طریق تهاتر نفت


نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تکمیل راه آهن رشت_آستارا گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس در دیدار با بیش جمهور روسیه لزوم هرچه سریعتر تکمیل راه آهن رشت_آستارا بوده و در راه تحقق این امر مقرر شد از طریق تهاتر نفت در سریعترین .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در دیدار با و سپس شورای نگهبان قرار نگرفت که پس برگزاری جلسات متعدد با شورای نگهبان و تشخیص مصلحت نظام در تلاشیم با یک وحدت روبه مشکلات و ایرادات موجود را برطرف کنیم.

  رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اجرای قانون برنامه هفتم و توسعه مناطق آزاد کشور بسبار مهم و حائز اهمیت است که باید به آن توجه شود.

  سید کاظم دلخوش با اشاره به ایجاد مناطق آزاد جدید در کشور با توجه به مصوبه جدید دولت گفت: ایجاد مناطق آزاد جدید در نقاط مختلف کشور باید مورد بررسی و توجه دولت و مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

  وی با اشاره به مباحث مهم مطرح شده در دیدار استاندار گیلان و مجمع نمایندگان گیلان با دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور بیان کرد: بحث مشکلات موجود در حوزه حمل و نقل کاملا، افزایش محدوده تردد خودرو دز منطقه آزاد انزلی و جذب سرمایه گذار از جمله موارد مهم مطرح شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل راه آهن رشت_آستارا از طریق تهاتر نفت

تکمیل راه آهن رشت_آستارا از طریق تهاتر نفت