مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 18:522022-08-15پزشكي

خادمین سلامت تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار گرفتند


خادمین سلامت تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار گرفتند/ ورود بیمه تکمیلی به طرح نسخه نویسی الکترونیکآیین رونمایی از طرح تکمیلی خادمان سلامت برگزار و برای نخستین بار در کشور خادمین سلامت تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور، آیین رونمایی از طرح تکمیلی خادمان سلامت با حضور دکتر محمد رییس زاده رییس کل سازمان نظام پزشکی ، مجید بهزادپور رییس کل بیمه مرکزی و دکتر رضا مسائلی مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی برگزار و برای نخستین بار خادمین سلامت تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند.

در ابتدا دکتر مسائلی، مدیرعامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی با بیان این که یکی از راهبردهای جدید سازمان نظام پزشکی در این دوره، ارائه خدمت به آحاد مردم و خادمین سلامت است؛ اظهار کرد: از سال قبل موضوع بیمه درمان تکمیلی خادمین سلامت، با همکاری بیمه مرکزی در دستور کار قرار گرفت که این طرح برای کلینیک ها، داروخانه ها، آزمایشگاه ها و شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت اجرا می شود و این افراد می توانند از خدمات بیمه درمان تکمیلی استفاده کنند.

وی با عنوان این مطلب که طرح بیمه تکمیلی خادمین سلامت با تحت پوشش قرار گرفتن افراد در گروه های کمتر از 50 نفر اجرا می شود، گفت: افراد ماهیانه با کمتر از 300 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمین سلامت تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار گرفتند

خادمین سلامت تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار گرفتند