مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 17:122022-08-15سياسي

پدر شهیدان میرابراهیمی آسمانی شد


پدر شهیدان میرابراهیمی به فرزندان شهیدش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، پدر شهیدان میرابراهیمی به فرزندان شهیدش پیوست.

صلابت و شکیبایی پدران و مادران شهدای معزز که فرزندان خود را در راه رضای خدا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای آرامش و آسایش ما نثار کردند در وصف نمی گنجد.

هیچ قلمی یارای وصف این صبر و ایثار نیست آنگاه که تمام دارایی یک پدر، فرزندانش است و چه سعادتی از این بالاتر که پدری ابراهیم وار، تمام دارایی اش را در راه اعتقادات راستینش فدا کند و جوانان برومند خود را جانانه برای راه سترگ شهادت رهسپار کند.

پیکر پاک این پدر وارسته فردا سه شنبه بیست و پنجم مرداد ماه ساعت 9 صبح  از مسجد شهید بهشتی (خورشیدکلا) به سمت مزار ابدیش واقع در گلزار شهدای معتمدی تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

شهید سیدجواد میر ابراهیمی بیست و ششم خرداد ماه سال 1341 متولد و در بیست و ششم اسفندماه سال 1365 در شلمچه عملیات کربلای پنج و شهید سید صادق میر ابراهیمی پنجم بهمن ماه سال 1338 متولد و در بیست و هفتم اسفندماه سال 1359 در معظم شهیدان گرانقدر میر ابراهیمی  سلامٌ علیکم  پدران والامقام شهدا که برای رضایت حضرت حق از عزیز ترین سرمایه های خویش گذشتند و فرزندان مومن خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر شهیدان میرابراهیمی آسمانی شد

پدر شهیدان میرابراهیمی آسمانی شد