مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 16:422022-08-15بين الملل

«بهترین خلبان جنگنده اوکراین» کشته شد


مدرسه نظامی اوکراین از کشته شدن یک خلبان زبده خود که در سال 2019 به عنوان بهترین خلبان نیروی هوایی این کشور شناخته شده بود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک کاپیتان نیروی هوایی اوکراین که ارتش این کشور او را خلبان تک خال توصیف کرده بود (به خلبان نظامی گفته می شود که توانسته در نبردهای هوایی دست کم پنج فروند هواپیمای دشمن را سرنگون کند) در جریان درگیری های این کشور کشته شد.

مدرسه دوران کودکی او در یک آگهی ترحیم بدون ارائه جزییاتی درباره شرایط کشته شدن وی، اعلام کرد که آنتون لیستوپاد در سال 2019 به عنوان بهترین خلبان نیروی هوایی اوکراین شناخته شد و در عملیات نظامی در شرق اوکراین شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشا تودی ، کاپیتانی به این نام در فهرست افرادی قرار داشت که ماه گذشته توسط ولادیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین مورد تقدیر قرار گرفت و جوایز مختلفی دریافت کرد.

طبق این گزارش، وی صفحه ویکی پدیا خود را در نسخه اوکراینی دایره المعارف آنلاین دارد، اگرچه این صفحه تنها دو روز قبل از انتشار خبر تقدیر زلنسکی از وی ایجاد شد.

  مدرسه ای که مرگ لیستوپاد را اعلام کرد سال گذشته بیوگرافی این مرد را منتشر کرد که بر اساس آن او در سال 2010 به نیروهای مسلح اوکراین پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بهترین خلبان جنگنده اوکراین» کشته شد

«بهترین خلبان جنگنده اوکراین» کشته شد