مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 16:272022-08-15سياسي

دستور بر زمین مانده معاون رییس جمهور در بوشهر/ جهادگران: پشتیبانی نمی شویم


مسؤول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر گفت: معاون اول رییس جمهور دو بار به استانداری ها و ادارات بخشنامه زده است که پشتیبان گروه های جهادی باشند اما تاکنون این بخشنامه ها در استان بوشهر بر روی زمین مانده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الله پارمان مسؤول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران نقش مهمی در جامعه داشته و باید صدای مردم و محرومان باشند.

خبرنگاران باید در هیاهوی اخبار کذب که بیگانگان منتشر می کنند، واقعیت ها و خدمات کشور را بیان نمایند.

پارمان گفت: قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر از سال 92 فعالیت های خود را شروع کرد و نگاه ما این بود چگونه وارد یک منطقه محروم شویم و مشکلات آن را حل کنیم.

مسؤول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر با اشاره به اینکه نقش گروه جهادی فقط ساخت و ساز و توزیع بسته های معیشتی نیست، گفت: هرگاه مشکل و بحرانی ایجاد می شود گروه های جهادی کف میدان هستند و این گروه ها، گره های کور جامعه و مردم را باز می کنند.

وی با گلایه از مجموعه دولت در استان بوشهر، تصریح کرد: معاون اول رییس جمهور دو بار به استانداری ها و ادارات بخشنامه زده است که پشتیبان گروه های جهادی باشند اما تاکنون این بخشنامه ها در استان بوشهر بر روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور بر زمین مانده معاون رییس جمهور در بوشهر/ جهادگران: پشتیبانی نمی شویم

دستور بر زمین مانده معاون رییس جمهور در بوشهر/ جهادگران: پشتیبانی نمی شویم